Mina rädslor

God morgon! Idag mår jag dåligt, men går till jobbet ändå.. Vågar inte sjukanmäla mig, haha. Men om jag mår piss där så kanske jag går hem.. Får se. Börjar med dagens inlägg!

Jag är rädd för så sjukt mycket grejer, något som få vet. Dom värsta är dock valar och spindlar. Uuuhhhh.. Men jag är också rädd för att dö, att tappa tänder, att bli blind, att ramla i en trappa, att min piercing ska slitas ut, att bli av med nån kroppsdel, att vara med om en flygplanskrasch.. Osv. Hahaha. Friskt.

Gott nytt år på er så länge! :)






» Stina

hahaha valar... förlåt gumman men det är så roligt.. ;) inte så ofta man träffar på en val liksom!

2010-12-31 » 11:16:41

Man får juh inte ens låta som en val.. Söta du.

2010-12-31 » 15:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback