Mina drömmar

Nyss hemkommen från centrum, där jag köpt ny julgransbelysning (den gamla hade tappat adaptern) och en 1,4 kgs julskinka som Jonas ska göra! MUUUUUMS. Måste köpa julknäcke och julvört också sen! Sååå gott så jag dör av tanken.

Dagens inlägg handlar om mina drömmar.. En som jag haft väldigt länge är att få åka till Los Angeles. Det känns helt sjukt att denna dröm kan bli sann om mindre än ett halvår!!! Hoppas jag i alla fall, om jag får tillräckligt med jobb. Ååååhhh, vill vill vill.


En annan dröm jag har är att få perfekt hy. Yea, you heard me, har apdålig hy i fejset. Torr och jävlig.. Och det är typ omöjligt att få den perfekt, eftersom skadan redan är gjort så att säga, men man kan väl andå drömma? Har haft dessa problem sen jag var 10-11 år och det vore så skönt att slippa, men det går ju inte.. Så ja, att få lasra lite i ansiktet vore väl trevligt. Men det är på tok för dyrt.

Sen har vi dom lite mer "ytliga" drömmarna (jag ser inte föregående dröm som ytlig eftersom det är psykiskt jobbigt för mig), som att vara ekonomiskt oberoende och att ha walk-in-closet, hehehe.. Det bästa vore ju att kunna försörja sig på musiken, bandet!! Vore grymt. Den drömmen är inte så sjukt omöjlig :)

Nu ska jag äta lite nudlar, sen åka till jobbet.
Puss på er!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback