Min första kärlek

Hey guys, sorry för sen update, internet har vart knasigt hela morgonen! Men nu kör jag vidare på listan iaf :)

Min första kärlek alltså.. Frågan är om jag ska ta upp den jag var kär i först eller den riktiga kärleken liksom, men jag kör väl båda!
Jag har haft en del korta "förälskelser" under åren, men har bara varit kär tre gånger. Första gången var jag 12-13 år och blev kär i ett riktigt asshole, Tim. Han var bästa kompis med en av mina närmaste killkompisar (at the time) och han var lite.. Udda, hehe. Dessutom var han två år äldre än mig, och det var ju coolt. Men han var som sagt var ett asshole, och han kände aldrig samma sak för mig men fick mig ändå att tro det under typ ett års tid. Men tillslut så kom jag över honom, genom att han slutade höra av sig till mig ;p Minns en gång som jag var ledsen över honom och min mamma och min syster var så arga.. Mamma sa, med en lugn röst, att hon "skulle vilja köra över honom fram och tillbaka med en fyrhjuling ungefär 40 gånger", haha!

Min riktiga kärlek träffade jag när jag var 15 år, men jag tyckte väldigt illa om honom at the time, haha. Det var nämlige så att han "förstört" mitt favoritband genom att, tillsammans med en annan kille, ersätta mitt favoritbands ena gitarrist. Jag var sjuukt bitter första gången jag träffade honom och tyckte han var en dummis, hahaha. Men i slutet av samma år (2007) så började jag inse vilken fin människa han var. Vi började hänga lite (mycket) och efter att ha träffats i några månader sååååå blev vi tillsammans helt enkelt. Det är alltså Jonas jag pratar om nu, och han har varit min pojkvän sen maj 2008 och vi har som sagt var nyss flyttat ihop :) Älskar honom with all my heart! Han är en sjukt duktig låtskrivare och musiker också. Puss!!







Aww love! <3

2010-12-07 » 14:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback