Idag

Inte långt efter att jag skrev föregående inlägg åkte jag ner till Väsby Centrum och delade ut CVn i olika butiker. Gick ok, men jag kunde gjort lite mer kände jag. Så jag fortsätter i veckan, har än så länge inte fått några jobbtider.. Eller jo! På torsdag kväll jobbar jag på en restaurang i Rissne. Kommer väl bli helt okej kul liksom!

Just nu sitter jag och glor på 16 And Pregnant, senare ikväll blir det Desperate Housewives ;D Känner mig lite ensam, men det får gå bra ändå. Måste ju kunna vara helt solo en längre tid, jag är vuxen nu!! Och på tal om det så har jag börjat fundera på att börja plugga.. Men det finns så mycket jag vill göra! Dels så vill jag utbilda mig till make up-artist och frisör, men också till sjuksköterska. Haha, konstig kombo, men jag vill båda. What to chooooooooooose?! Om jag ska bli sjukis vill jag nog gå Sophiahemmets utbildning, men problemet är att man måste ha läst Naturkunskap B, vilket jag inte har. Så då måste jag plugga upp det på komvux först. Wah, får väl se.

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback