Favoritsaker

Hej igen! Nu sitter jag hemma hos mamma vid hennes 60-talsdator.. Haha nä, men fem år gammal är den nog i alla fall. Sjukt seg och ba bläää. Var ju nere på New Yorker och skrev papper imorse, sen åkte jag (som ni också vet) till Coop och jobbade till åtta. Så nu är jag trött! Ska dessutom jobba måndag (idag), tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag. Varje dag fram till jul alltså! Kommer inte vara pigg efter det, men pengarna behövs ju om jag ska åka till Los Angeles! :D

Nu till dagens inlägg; Favoritsaker.
Min absoluta favoritsak är utan tvekan min iPhone. Vet inte hur jag levde innan den, haha ;p sen är det väl min dator, mina hårtänger och alla mina fina smycken! Glömmer säkert nåt, menmen.. Jo just det, mitt läppbalsam som luktar jordgubbe. Mums! (Maria Montazami)

Hittade förresten en jätteful bild på mig och Marie från i lördags.. Eller, ful på mig i alla fall, haha!


crankitup.se


Kul att så många kommenterade föregående inlägg förresten! :) Yarrr!
Nu ska jag dricka te med mamma! Vi höres vi höres!






» mary

Nej! Usch! Haha

2010-12-13 » 23:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback