En vanlig dag hemma hos mig

Hey och god morgon! Sitter i soffan och äter rostat bröd med ost, mmm! Har gjort en blåbär/hallon-smoothie också :) Tänkte hoppa direkt till dagens inlägg!

En vanlig dag hemma hos mig börjar med att jag vaknar runt 10-tiden (om jag inte jobbar). Då går jag upp och börjar göra frukost medans Jonas sover vidare. När frukosten snart är klar så väcker jag Jonas och så käkar vi tillsammans. Sen brukar han vara i repan på dagen och jag gör ingenting, om jag inte jobbar som sagt! I sånna fall går jag upp tidigare, äter frukost själv och fixar mig och drar sen till något av mina tre jobb haha.

Sen gör jag ju andra saker på kvällarna förstås. På fredagar brukar jag ofta dra till Harry B James inne i stan, men nu ska jag ju spara pengar plus att jag jobbar varje dag, så igår blev det inget!

Nu ska jag titta på ett dåligt barnprogram!


HAHAHAHA.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback