Andra advent

Hejåhopp. Idag är det söndagen den femte och andra advent. Sitter i soffan och slappar, gick upp vid nio för att jag trodde att vi hade tvättstuga 10-13, men vi hade tydligen 13-16.. Baajs. Skulle åkt till Kalhäll vid tre för att kolla på en fåtölj vi hittat på Blocket, men nu får Jonas åka själv medans jag tvättar!

Igår var vi hemma hos Eric och Stina, kollade lite på tv och sen skulle vi se en film som dom hyrt, en skräckis som hette Case 39. Jonas var inte på filmhumör, så han knallade hem när vi satte på filmen! Den var väl helt okej, lite obehaglig liksom men inte asläskig.

I fredags jobbade jag som sagt var på restaurangen igen, mellan halv tio och tre. Man blir så sjuuukt trött av det, men det är jäkligt kul och jag önskar verkligen att jag kunde få en fast anställning där.. Kände mig hemma på dirren och alla är så trevliga! Speciellt kockarna, två dudes i 25-årsåldern som pratar och skämtar med mig :) Efter jobbet åkte jag i alla fall hem till mamma och packade det allra, allra sista, sen kom pappa och skjutsade mig till Jonas med grejorna! Vi käkade lite middag och sen skjutsade han in oss till Scandic Malmen, där vi mötte upp EG som fyllde år. Drack goda drinkar och hade det trevligt, sen tog vi sista tåget hem. Kuuul!

Nu tänkte jag bjuda på två Nottingham-bilder, i brist på annat att visa. Haha!


Eric, EG och Larsa med Robin Hood!

 


Babe spelar med Jimi Jamison :)


Så. Tackohej!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback