31/8

idaaaag vaknade jag upp och mådde piss. halsen kändes rackig och näsan var täppt.. så det blev ingen träning, som jag tänkt. åkte direkt in till stan och letade höstkoftor! hittade två faktiskt, en grå, lite kortare modell med skinndetaljer och en oversized med svart/vita, vertikala ränder. lägger upp bilder när jag kommit hem på torsdag :) ungefär halv fyra orkade jag inte springa omkring i stan längre, så jag drog till sl-center vid centralen för att köpa busskort, mitt går ut imorgon. tåget jag skulle ta gick 16:20 så jag tänkte att jag skulle hinna köpa mitt kort.. yeah right. det var hundra nummer innan mig (skojar inte, den stod på 290 när jag kom dit och jag hade nr 391!!) och när klockan var 16:15 var det fortfarande typ 60 före mig, så jag fick åka utan nytt busskort.. jävla sl, får väl köpa imorgon! sen vart det iaf middag och fika hos mina "svärföräldrar" hehe (tack för present!) och sen hem till jonas. nu sitter jag här och snorar :( hatar förkyldningar!! vi hörs!





» Mia

Krya på dig gumman. Kram :-)

2010-09-01 » 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback