19 år

igår fyllde jag 19 år, yaaay! ingen speciell ålder direkt, men bara ett år kvar som tonåring. scary, men kul. på lördagen skulle jag ut med två tjejkompisar, amanda och carro, men när vi skulle gå in på krogen märkte carro att hon glömt sitt pass :( så jag ringde nelly eftersom jag visste att hon och olle var inne i stan, så dom kom och gjorde mig sällskap fram till tolvslaget, då åkte jag hem till jonas och sov :) vaknade på morgonen av att han hade gjort en fet, megagod brunch! awesome! har inte fått så mycket presenter, mest pengar, men det var ju det jag önskade mig mest eftersom det är det som behövs liksom.

från en sak till en annan, jag har nyss gjort två örhängen! skitsnygga dessutom. har letat efter sånna men hittade inte några som såg ut så som jag tänkt, så jag gjorde ett par egna istället! såhär blev dom:



brun/grå fjäder, kedjor och ett litet kors på det ena örhänget, en
svart och en rosa fjäder på det andra. kommer ha ett av dom i taget!


rätt awesome, eller hur?
well, nu ska jag glo på true blood och kanske pyssla lite mer med smycken!







» Wiola

Väldigt snygga :D Och grattis i efterskott!

2010-09-02 » 15:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback