uppblåst

min mage är stor nu! känns som att jag svalt två liter luft som bara lagt sig som en klump i min mage. blåsigt! ömt. ont :( inte kul.. menmen, what to do. börjar också misstänka att min magkatarr har återvänt! jorå, för jag mår illa konstant och får små "hugg" av smärta då och då. inte okej.

shit, vad det är mycket att göra nu förresten. i skolan alltså. massa upptenteringar och så slutspurten i sceniskt musikprojekt och gitarren. USH, gitarren.. önskar att jag bara kunde gräva ner skiten och bajsa på dess grav. blä. saknar babe också, men han är på europa-turné med poodles och treat. får ingen kärlek.. det känns i kroppen. man blir stel och trött och oglad. tur att våren är här så man blir på lite bättre humör av det iaf!

imorgon har vi förresten mösspåtagning i skolan!!! sjukt ju, minns att jag skrev in det datumet i kalendern i början av trean, vilket känns som typ två månader sen?! gaaaaaaaaaaaalet

anyways, nu ska jag tvätta bort smink och sen glo på true blood, som jag visserligen sett 100 gånger. men ändå!
PUSS







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback