just nu



japp, det här är jag just nu! nej, det är inte bajs jag har i ansiktet, även om man kan tro det ;) det är en chocolate mud mask som låg i påskägget jag fick av syster, tack så mycket! den känns inte bara sjukt mjuk, den luktar också choklad! alltså, sjukt mycket! smakade nästan på den, men sen kom jag på att det säkert inte är så bra, haha..

om ungefär två timmar sätter jag mig på bussen in mot stan och vidare till värtahamnen, ska nämligen på sweden rock-kryssning ikväll! h.e.a.t spelar såklart, och så massa andra crappy bands som jag inte vet vilka dom är.

igårkväll var nelly och ida här och glodde på film, dom kom hit typ halv 12 och åkte härifrån kl fem imorse, haha! jag var svintrött! men det var trevligt. vi såg flickan från ovan, sjukt obehaglig men rätt okej ändå. lite för flummig för min smak..

jaja, nu ska jag väl skölja bort masken, hoppa in i duschen och börja packa. PUSS







Såliteså Chokladsessan!

2010-04-09 » 23:42:20

Halloj, lite sent svar men ändå - Lindex! =) Finns typ bara kvar i Väsby C så det är bara att rusa ner! =)

2010-04-14 » 11:24:28

Behöver du ny bloggdesign?

Kika in hos mig :)



-> http://akolan90.blogg.se/2009/october/fardiga-stilmallar.html#comment

2010-04-20 » 02:05:33
» Ina

Jag tycker om din blogg. Uppdatera, tycker jag!

2010-04-20 » 15:55:49

SKAMLÖS REKLAM! höhö :)

Ny tävling då du kan vinna en söt choklad cupcake ring!! Gå in här för mer info: http://sannieschutt.blogg.se/2010/april/-tavling-candied-poison.html



PEACE ❤

2010-04-20 » 19:29:24
» Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-22 » 12:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback