MACBOOK

Nu, mina vänner, ska jag berätta vad jag köpt idag! En alldeles egen MacBook. Har sedan ett tag tillbaka behövt en ny dator då den jag hade innan inte klarade av någonting med sina nästan fyra år på nacken. Kunde varken kolla mejl, logga in på bank eller ens se ett YouTube-klibb utan massa strul, och när jag såg att Elgiganten hade kampanjpris på just den datorn jag ville ha kunde jag inte stå emot! Har suttit med den typ hela dagen och är sååå nöjd! Liten 13-tummare.
 
Just nu sitter jag i soffan hemma, jag och Jonas drog över till en kompis och käkade lite burgare, men vid 22 fick jag nog och gick hem. Baksmällan på fyran, trött Mandy. Imorgon blir det mammamys på stan så jag hoppas på sol!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback