STRESS

Blir så ledsen.. Att stress kan typ förstöra ens liv. Allt jag gör är jobbar, övningskör, pluggar och tränar.. Och nu har min magkatarr kommit tillbaka, vilket gör att jag ibland inte ens kan göra något av ovanstående. Och nu går det ut över vänner och familj. Känns som att jag knappt träffar Jonas längre..

Ni som haft magkatarr vet hur det är, ett äckligt starkt illamående, magsmärtor och hungerskänslor 24/7. BAJS





» Carro

Förstår precis vad du menar! Hinna dansa, börja rida, cykla till jobbet(och hinna i tid), jobba många kvällar vilket resulterar i att jag typ aldrig träffar Wiktor eller Penny, valpkurs och så söka efter studier. Men du får försöka se det som ett spinningpass kanske? Asjobbigt medan du håller på men det kommer kännas skönt när det är klart! Och stressa verkligen inte med körningen eller teorin, då kommer bara hälften ramla ur huvudet pga nervositet oavsett hur mycket du lärt dig. Och se till att de små stunderna med Jonas blir uppmärksammade! Det gör skillnad :)!

2012-03-16 » 21:08:11

Å hur kan man hjälpa till fem mil bort, tro...?

Kan åtminstone erbhuda mer körning! :-)

P!

2012-03-18 » 12:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback