FACIAL

Hello darlings! Idag gick jag upp i tid (fast jag var dödstrött) och drog in till stan för en välbehövd ansiktsbehandling! En så kallad "pensling".. Och eftersom jag varit på massa såna tidigare tänkte jag att det skulle vara en sån jag alltid haft, där dom ångar och klämmer (AJ) men också masserar och smörjer och grejar. Men nä. La mig ner, blev penslad, efter 10 minuter tog och bort guckan och klappade på lite ansiktskräm. "Då var vi klara då!".. Öh. Aha. Dessutom satt hon vid datorn, precis vid mitt huvud, under dom 10 minuterna jag låg och skulle relaxa liksom. No-hooooooo.

Sen jag kom hem har jag bara softat. Skönt! Funderade på att göra en "årsresumé", men nää.. Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback