Wake up dead in a garbage can

Guuud, å Guud.. Vad trött och trasig jag är. Det är ju livsfarligt att vara 20 år, man köper alldeles för mycket av det goda. Kan i alla fall säga att kvällen igår bjöd på mycket skratt, "The maaask", ett sjuhelvetes jävla bra gig med Hardcore Superstar och ja.. Lite till som känns lite luddigt, men så går det när man åker med tre tokiga pojkar. Jag tog inte många bilder, men mah fränds did, så det kommer! Nöj er med en bild som beskriver kvällen och en bild som togs imorse sålänge. Hehe.




Nu ska jag återgå till att dricka min låglaktos-mjölk, och hoppas att den hjälper mot min stackars mage. Peace!





» Tess

Guuuud ååhhhh guuuuuud...Suuuuuuneeeee :P

2011-09-10 » 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback