WAAAAAAA

Hey guuuys. Igår hade jag fullt upp! Började halv nio på morgonen med personalmöte följt av lite jobb, var hemma vid 12 igen och gjorde mig i ordning. Ringde till House of Pain för att kolla i förväg när snubben jag är ute efter skulle komma in, dom visste inte och bad mig ringa senare. Åker in mot stan, och när jag går av tåget ringer jag och kollar igen. Dom säger att han kommer in vid tre idag, och eftersom klockan bara var två åker jag mot Farsta för att snabbt lämna lite grejer till mamma. Åker ÄNTLIGEN in till House of Pain och är där typ halv fyra. TROR NI HAN ÄR DÄR ELLER?! NEJ!! Han hade fått en avbokning och åkt och gjort andra grejer istället, va faaasen.. Den tiden kunde/ville ju jag ta :( Jaja. Åkte och fikade med Filippa och sen rep. Sen mer fika. Sen Nicke BorgObaren. Sen hem. Sova. Upp idag, jobb. NU HUNGRIG.

Hämtade ut ett paket på posten idag, vill ni veta vad som var i det.. ?





asså jag hör bara dåligt om house of pain när det gäller tidsbokning och hantering av kunder... däremot är dom jävligt bra på det dom gör, men trist som fan att dom tar sig vatten över huvudet när framgången kommer. dom kanske skulle skaffa en sekreterare or something?

2011-05-06 » 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback