NYTT FAAAKKING ÅR

Ja, gott nytt år på er då! Jag och Jonas kom hem sex imorse, nu mår vi båda bajs. Så vi har beställt hem en fet jävla pizza!! Det var vi värda. Innan jag glömmer det måste jag bara rätta mig själv och min 2010-lista, skrev att Jennifer var den bästa människan jag träffat igår men såklart också Moa och Filippa!! Förlåt darlings, somehow you slipped my mind.

Igår jobbade jag till klockan fem, sen bar det av in till Kungsholmen för att äta tapas och dricka sprit med fina vänner! Jag och Jonas var där tills ungefär ett, då drog vi till Bromma och hem till Grönis flickvän Ninni. Där vart det mer dricka! Sen delade vi en bulle hem med Erik och Stina och kom som sagt var hem vid sex. Bortsett från några smärre händelser så var det en riktigt lyckad kväll! :)



Gott nytt år på er igen!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback