Selling them whiskey and taking their gold

Goooooooooddag, mina kära små! Jag sitter och degar i soffan, men det är jag värd. Har faktiskt varit ute och sprungit själv idag! Utan Jonas. Gick helt okej, men det är roligare när han är med. Är sjukt sugen på pannkakor, men orkar inte göra hah..

Igår körde jag bil med pappsi, och sen åkte jag till mammas jobb för att diskutera min födelsedag. Sen började det bajsregna, så jag var fast där i över två timmar. Hähä. Sen spenderades kvällen hos Celina med lite pyssel! Gjorde en liten grej som ni kanske får se snart.. Hehehee..


Van Halen, mysigaste tishan jag har i garderoben!



Hah, denna bild sitter på mammas jobb, fräsig bebis-Mandy! How old? Vet ej! :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback