Goder!

Nu är jag hemma igen efter en sjukt trevlig fest med massa goa människor :) Kul också att alla tagit temat på allvar, det trodde jag faktiskt inte! Alla snubbar hade mustasch och kostym och alla tjejer hade "sekreterar-look"! Jag fegade ur i sista sekund och körde (som jag visade förut) på linne istället för skjorta eftersom jag inte trodde att nån skulle köra på liksom. Det sög, men det blev bra ändå! Gick hem tidigt eftersom jag ska upp och tatueras imorgon, men jag lämnade Jonas där så han får leka lite till ;)

Haha, en kul grej var att några av oss (jag, Celina, Natalie och Dave) körde massa olika danser, typ Macarena och en dans som uppfanns på Peace & Love i år till We no speak Americano! Men också den här godingen, kommer ni ihåg den? :)


Nu säger jag goder natt för mig, puss på er!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback