ny design!

nu har min blogg en ny design, gjord av min syster! hennes blogg hittar ni här!
tackar så mycket! =) hon gör svinsnygga bloggdesigner för en rimlig summa, så mejla henne om ni vill ha en snygg blogg!

jag och jonas kollade på film igår, heartbreak kid, och somnade runt halv tre. vaknade upp halv ett och kom på att vi hade tvättstuga ett-fyra, så vi fick gå upp och käka frukost och sen dra till tvättstugan (som ligger tre meter från dörren)! när vi var klara åkte vi ner till coop i centrum för att handla lite förnödigheter. hittade även fuskskinn till mitt projektarbete, vilket var suverääänt!

nu sitter jag här, jonas gjorde en mumsig makaronilåda med korv som vi har ätit till middag. är proppis! imorgon blire jobb!


puss!





Dom kommer dom kommer! ;) Väntar bara på att min sölige karl ska installera photoshop. Skäll på honom!

Pöss pöss!

2010-01-07 » 20:57:09

Hihi vassego!

Härlig bild! :p



Heartbreak kid, var den bra?

2010-01-07 » 21:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback