Det här får mig att gråta

I know, I know.. Har inte lagt upp bilder än. Men det är inte städat!! Jonas kom hem från träning för inte så länge sen, han har hjälpt mig att borra lite och nu lagar han mat! En curry blir det ikväll :D

Dagens inlägg handlar om vad som får mig att gråta. När jag var liten så började jag alltid gråta när jag hörde "Titanic-låten", haha! Nu gråter jag jämt nästan. När jag kollar på Biggest Loser, när Jonas är dum, när planer går snett, när jag är övertrött.. Ja, ofta med andra ord. Hjälpte nyss Jonas med maten, grät av löken.. Hewhewhewwww.


Namnamnam!


Tog några små bilder på diverse grejer här hemma också, tills vidare ;p


Musikhörnan, där granen står nu också. Tillsammans har vi fyra elgitarrer,
en ackegura, en bas och en synth. Gissa vad som är vems egentligen..



Byrån i sovrummet, hängde upp spegeln idag! Lite sne bild, men iaf. På bilden ser man
också mitt stora, fina armband, mina halsband, mina fjäderörhängen och några av mina ringar!

 


Jonas och mina backstagepass (mest hans såklart). Dom som är hans är bland andra till
Melodifestivalen, Iron Maiden och Toto, men jag har fått ta del av några också! Till
t.ex. Sweden Rock Festival, Hardcore Superstar och Crazy Nights Rockfest.








» Jonas

Jag är f.ö. aldrig dum, bara rättvis! ;)

2010-12-30 » 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback