ROXANNE

Trött tjej här! Kom hem vid halv två, taggade ner och drog sen till jobbet för en tre-timmars. Glor på Moulin Rouge men ska nog hoppa i säng nu faktiskt.. Imorgon väntar jobb, sen rep. Sen hem, sov, upp, jobb, hem, sov, upp, jobb. Har massa att fixa och dona med, så dä blir bra dä!

Har för övrigt suttit och letat inspiration till min arm, men hittar inte det jag är ute efter. Old school, fast inte.. Rosor, fast inte.. Hjärtan, fast inte.. Vettefasen. Men när det väl är dags så hittar jag det nog.


En annan grej jag kom att tänka på var nyss, när jag såg en blöjreklam, att "8 av 10 föräldrar rekommenderar Pampers". Jaha? Dom andra två då? Dom ba NEEEJ INTE PAMPERS!!! Eller? Hmm..






» Mia

Wow vilken toppenbild på dig Mandy. Och sen frågar du varför folk stirrar på pendeln. Du är ju supersnygg och självklart kan de inte ta ögonen från dig. That's why!

Stor kram <3

2011-07-29 » 08:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback