Saturday night

Jahaja. Nu sitter jag hemma själv igen. Jag och Jonas gled över till Calle (Carlsson, Jonas kompis) vid fem-tiden och käkade middag, rostbiff med potatis, lök och morötter i ugn blev det! Och så hade jag gjort en paj till efterrätt. Jonas och Mike drog till studion, så jag drog hem helt enkelt! Sitter och slöglor på Mello, men det är fan inte bra asså.. Blä. Om typ fem minuter börjar det några filmer, men är inte speciellt sugen på nån av dom. Har ni några bra filmtips?



Mina glasögon pajjade för övrigt idag, buu.. Ja, jag är en brillorm. Dom har varit on its way of destruction rätt länge, skaffade dom för typ tre år sen så det är väl ändå dags att byta ut dom. Det tråkiga är att jag verkligen inte har råd, så nu sitter jag med dom tejpade ändå, hahaha! Snyggt.com.

Nä, nu ska jag göra.. Nånting. Smycken kanske?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback