THURSDAY

//Frukost imorse.
 
Äntligen är min Jonas hemma!! Så vi har spenderat idag tillsammans ♡ Började med mysfrukost, sen tog vi en låååååång långpromenad på två timmar (delvis för att vi tappade bort oss lite..), chillade hemma och nu har vi precis lagat och ätit middag. Mys! Ska passa på och njuta nu, för om knappt tre veckor åker han till Kina..
 
En grej jag har smygbörjat med idag är att inte äta eller dricka komjölk. Följer Ida Wargs blogg och där tar hon upp nackdelarna med komjölk och att hon själv känt sig uppblåst och spänd i magen av det, vilket låter precis som jag, så jag tänkte att jag skulle prova. Har provat en del dieter (som 5:2 och low carb), men då detta inte är nån diet utan en annan typ av kost tänkte jag att det inte kan vara så svårt. Man byter ut istället för att plocka bort. Tänkte dessutom inte plocka bort komjölk helt utan mest minska på det. Så vi får se hur det går! Hoppas lilla magen mår bättre. I'll keep you posted!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback