NÄR KUREN ÄR SLUT

I 15 veckor har jag nu käkat denna helvetesmedicin. I 108 dagar. 46 dagar kvar... I början kändes det inte som en big deal, men nu längtar jag. Jag längtar tills...
 
.. jag kan stå, sitta eller ligga ner utan att ha ont i ryggen.
.. jag kan träna utan att det dagen efter känns som att jag har muskler av sten.
.. jag kan borsta igenom håret utan att titta ner på golvet och se att halva kalufsen ligger där.
.. jag kan gå ut i solen utan att ha solskyddsfaktor.
.. jag kan SOLA!
.. jag kan gå någonstans utan att ha tre olika lypsyl/läppbalsam med mig.
.. jag kan ha fina, färgglada läppstift.
.. jag kan festa loss på goda drinkar och fruktigt vin.
.. jag kan genomgå skönhetsbehandlingar (typ ansiktsbehandling eller vaxning)
.. jag får slippa denna trötthet.
.. JAG SLIPPER KOMMA IHÅG ALLA JÄVLA PILLER.
 
Så. Jag längtar.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback