BEACH2013

 
Om det är något jag tycket är störande så är det allt snack om "beach 20XX" varje år. VARJE. ÅR. Och antingen så är folk för lata för att lyckas, eller så är man bara fit en halva av året.. Vi sticker ju i alla fall till Thailand om mindre än fyra veckor, och jag skulle vilja kunna ha bikini utan att vilja gråta, så det är bara att ta tag i skiten! Och när jag är luspank och ledig fem dagar i sträck, vafan ska jag annars göra? Så, i tisdags körde jag biceps/rygg och igår körde jag rumpa på förmiddagen och triceps/bröst på kvällen. Idag gör hela kroppen ont, men på ett bra sätt! Så det blir nog bara lite konditionsträning (och såklart MAGE! Varje dag, mage mage mage).

WAOOWW ge mig Thailand nu.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback