O LJUVA LIV

//Nångång under de sista timmarna i lördags, dansande på Jackpot.
 
Mycket har hänt sen sist, johodu. För det första så är jag änt-fucking-ligen klar med medicinen!! Och så nöjd över resultatet. Hoppas det håller i sig nu, fingers crossed. För det andra så har jag fått en ny tjänst på jobbet! Heltid som ställföreträdande butikschef, och jag kunde inte vara gladare! Kliver på om typ en vecka, ska bli spännande.
Var även "ute på byn" i lördags, Heat spelade på Väsby rockfestival så vi alla var där! Ölen flödade och jag träffade både gamla och nya vänner, så hela kvällen var verkligen helt fantastisk! Det enda jag inte gillar med livet just nu är att kvällarna blir mörkare, dagarna kallare och att höstspindlarna tar sig ut.. Ajajaj.





» Wiola

Vore intressant att höra om vilken medicin du ätit och så om det inte är för privat :)

2013-08-10 » 18:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback