BACKPAIN

//fantastisk drömfångare som kommer finnas med på byCelinas sommarkollektion

Jag faller fan sönder. Har haft ont i ryggen nu i typ två veckor, mer eller mindre hela tiden, och igår hände nåt. Körde pole och jobbade på en full invert då nåt gick galet fel, för jag fick så ont i ryggen. Föll typ ihop och började gråta. Och efter tre timmar på jobbet idag hände samma sak.. Så jag fick helt enkelt boka en akuttid hos en naprapat här i Väsby imorgon. Fick gå tidigare från jobbet och skippa jobb imorgon och på torsdag. PISS OCH SKIT för jag behöver verkligen dom extra timmarna.. Men jag säger som min poleinstruktör; ibland måste man lyssna på sin kropp.

En fet kram till mina gulliga jobbtjejer som bryr sig, och speciellt till bästa Eve som fixar och trixar så att jag kan få vara ledig. Puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback