EN PAUS...


Som ni kanske märkt så har jag varit frånvarande i några dagar. Det beror på tidsbrist, men det kommer vara tomt här framöver också.. Jag och mitt band har gått skilda vägar. Orkar inte gå in på varför eller ens prata om det över huvud taget, men det gör mig extremt ledsen och jag behöver lite tid att fixa mig själv. Jag måste fundera vad jag ska göra av mitt liv nu när jag inte kan leva min dröm. Allt jag vet är att jag ska ta mitt körkort, fortsätta jobba, träffa vänner och familj och, när jag avslutat min stretchklass, börja på poledance.

Så nu vet ni varför jag kanske inte skriver här varje dag. Men jag fortsätter uppdatera min Instagram dagligen. (mandyrin)





Nejje va tråkigt :/

2012-02-06 » 21:08:36

:( Finns här om du vill prata..

Blir ledsen för din skull fina. <3

2012-02-06 » 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback