EM DESTROY SHORTS

//ginatricot.com

Heeeeeeej. Igår var ute.. Tanken var att jag skulle på min morbrors 40-årsfest en stund och komma i säng i tid. Kom till festen med inställningen att jag inte skulle dricka, och det gick ju bra. Not. Åkte sen in till stan och träffade massa vänner, blev bjuden på shots, åkte och träffade mamma och kom hem vid fyra. Och idag blev jag och min syster bjudna på brunch av mammis, på Clarion vid Skanstull. Så jävla göööött!

Nu sitter jag i soffan och är så jävla trött. Dricker massa Pepsi Max och äter snacks och pillar med ett par shorts jag köpte på Gina i fredags (dom på bilden, yes). Har svårt att hitta shorts som sitter bra på mig, och det gjorde dom här! MEN.. Gillar inte nit-korset. Just för att det är en sån grej som gör att alla tänker "hon har också dom där shortsen från Gina". Så jag har nitat av dom och köpt lite fetare nitar som ska på, dock på ett annat ställe. Och så lite annat stuffs.. Visar när jag är klar!





Fasen så snygga. Om 8 veckor (känns som en eeeeevighet) får jag strutta omkring i shorts på beachen. Ett par sådana skulle jag behöva då. Fast jag får nog tagga ner med kors - undrar just om muslimer tar illa upp...?

2012-02-27 » 13:32:02

är de höga i midjan? det ser ju ut så på bilden men kan ju va normalt väl på ens kropp :)

2012-03-01 » 12:35:59
» MANDY

Jennifer: Ja, dom är höga i midjan! :)

2012-03-01 » 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback