Big black boots, long brown hair

Sitter i soffan och degar.. Har varit ute och sprungit, och nu klämt lite lasse-lasagne. Gööött! Anyways så skulle jag behöva lite hjälp. Har sen ett tag tänkt köpa ett par kängor, och nu när vintern är på g känns det väl rätt lägligt att skaffa ett par (även om jag har ett par nya, sjuuuukt mysiga UGGs som står och väntar på mig <3). Vet dock inte om jag ska köpa ett par riktiga, rediga Dr. Martens eller om jag ska köra på en budgetvariant, från typ Din Sko.. Har provat ett par därifrån, och dom var rätt sköna, men kändes också väldigt fejk, vilket dom ju är. Har aldrig ägt eller ens provat ett par Martens, men för typ sju år sen hade jag ett par 14-håls Getta Grip och dom kändes jävligt klumpiga, med stålhätta och allt. Nu är det ju 10-håls jag är sugen på, så dom kanske är mindre tunga..? The real deal är ju dessutom myyycket snyggare, men dyrare.. Ahhhhh, hjälp!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback