IF THERE'S MUSIC WE CAN USE IT

Jag fyndade en kudde idag.. En redig, fin kudde må jag säga! 169 riksdaler gick den på, inklusive "fyllning"! Som hittat. Fanns fler i samma serie, ska nog ta och köpa mig en till jag.. Men här är han i alla fall, sitter fint i soffan.

Just nu sitter jag och dricker chai-te som jag fick av Tess idag, och kollar på första avsnittet av The Walking Dead. Har sett hela första säsongen redan, men nu går den igen på 11an och det är väl bara att glutta på. Bra skit! När kommer säsong två egentligen?

Och förresten! Ser nog att ni är ett par som hittat hit, kommentera! Så blir jag glad.





» Carro

Vart hittade du den? Vi har två hemma, men jag vill ha 4 st!

2011-09-28 » 10:25:39

Åh! Vart har du köpt? Jag vill också ha! :)

2011-09-29 » 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback