Eh

Sitter och kollar på Svenska Miljonärer, och blir lite irriterad. En av dom som är med där ger bort nån form av vinst från sitt företag (eller nåt, inte fan vet jag) till sina anställda. När en får frågan om han blev nöjd säger han "Ja, det är ju lite mindre än vad jag väntat mig, meen.. Ändå helt okej." Vafan?! Oj, du får massa pengar extra men det var inte lika mycket som du ville, synd om dig. Bajsgubbe.

Ikväll ska jag ut med min snygga gitarrist! Mår fortfarande sådär efter båten (haha), men det blir nog bra. TJUHI





MEN ALLTSÅ JAA! Jag höll på att få ett psykbryt på dom allihopa. Ingen av dem var glada eller trevliga mot honom och sen hade dom inte ens intresset av att komma på mötet? Dom FÅR liksom pengar i handen.. Jävla idioter!

2011-09-11 » 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback