Beep beep

Varför är jag så toktrött? Är det för att jag inte dricker kaffe längre? Maahhh.. Har nyss klämt en asgod middag bestående av ryggbiff, broccoli, sallad och lite potatis. Så. Jävla. GOTT. Håller hårt på mitt dagliga kaloriintag (förrutom igår, då det blev mer eftersom Mia hade bakat goda tårtor!) och det funkar okej. Eller ja, har inte sett nåt resultat än men det har bara gått fyra dagar... Ah.

Men hörreni, är det någon som vet en grym tatuerare i Stockholmsområdet? Har massa stålar som ligger och dammar på kontot som jag fick i födelsedagspresent, och jag är ju sjukt sugen. Vet inte vad jag vill ha riktigt, men har massa olika idéer och är snubben/bruden bra kommer han/hon kunna snickra ihop nåt grymt utifrån det jag ger honom/henne. Hehe. Så.. Förslag?







Har du målat den där själv ditt cp?

2011-09-16 » 22:17:46
» MANDY

Carro: Hahaha, nej! :) snott från tumblr!

2011-09-17 » 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback