A message to you, Rudy


Hej heeeeeeeeej. Idag ringde klockan vid halv 10, och jag låg och drog mig en lååång stund. Det enda som hade gjort det mysigare var om Jonas hade varit hemma, men han åkte till jobbet tidigt. Igår kom jag hem vid 11, åkte nämligen till stan direkt efter jobbet och såg The Specials på Circus med pappis! Hans favvoband minsann, och även om jag bara hört en eller två låtar med dom så var det sjukt coolt att se.

Snart ska jag hämta tvätten i tvättstugan och sen bege mig mot centan, ska handla lite mat och dra förbi jobbet en snabbis. Har bakat lite goooo kaka till mina jobbtjejer nu på morgonen! :)

HÖRES





Tack för igår, urmysigt!

Hela koncerten finns på Youtube - rekommenderas!

/Papi

2011-09-19 » 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback