NEW IN

//newyorker.de/en

Ja, gårdagen blev liksom inte riktigt som vi tänkte. När vi väl kom ut till Nacka Strand var kön till dom som hade köpt biljetter aplång, och kön till oss som inte köpt biljett var ännu längre. Så jag, Emmelie och Keno drog till Kellys. Hade tänkt dra hem i tid (läs; innan 23), men eftersom vi hade så kul vart det lite senare än tänkt.. Och idag har jag jobbat. Waduuuuuup. Köpte även jackan på bilden idag på jobbet. Jeansjacka med varmt myspys-foder, göött.

Nu ska jag ta min trötta jävla kropp (hur många bodypump-pass i veckan måste man gå på utan att få jordens träningsvärk?) och gå och sova. SOVAAA..





» Stina

men duu, taskigt! Jag var ju med och drog till Kellys :(

2011-10-10 » 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback