LOVE

//lookbook.nu


Fan va fin respons jag fått, även fast jag inte ville ha den. Nu när jag fått den ville jag ju ha den såklart! Puss på er!

Sitter i soffan och är helt sjukt jävla död. Kunde inte sova igår av nån anledning.. Och nu är jag sugen på mannagrynsgröt. Har aldrig gjort det själv, alltid pappa som gjorde den! Men ska nog testa imorgon bitti :) ELLER NU. Hehehehe. Pusss





Ja, du ser! Vi är många som tänker på dig och älskar dig även om vi inte hör av oss varje dag. De som svarade är bara några av dem du kan ringa när du känner för det, jag är övertygad om att det finns fler! Och att du skulle varit bossig har jag svårt att tänka mig. Däremot tror jag du har en fin känsla för vad som är rätt och riktigt och vill stå för den. Du har alltid varit tacksam att ha som dotter, ödmjuk och mån om att inte såra eller trampa någon på tårna. Du har gett så mycket glädje genom åren!

Hoppas du fick till gröten...!:-)

Älskar dej!

/Paps

2011-11-16 » 20:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback