ANXT

Vilken. Jävla. Ångest. Var ute igår med Elin och Emmelie, och när jag kom hem och skulle sova.. Så kom jag på vad jag drömt natten innan. Om någon mot förmodan missat det, så är jag ensam hemma.. Och jag drömde att ytterdörren inte gick att låsa, och att en snubbe kom in mitt i natten!!! Fick (såklart) panik och började gråta och försökte få honom att inte gå in i köket, för där finns ju knivar, men på nåt sätt så fick han tag på en och knivskar mig på magen och ner på låret. Rolig dröm.. Så ni kan ju tänka er hur rädd jag var när jag skulle sova inatt. PLUS att när jag, Elin, Emmelie och Stina satt hemma tidigare under kvällen så hörde vi en stor smäll, det lät typ som att nån klappade med händerna en gång. Och det kom från TVn. Så jag drog ut sladden, men satte i den igen när jag kom hem. Så ja, när jag skulle sova låg jag först och nojade över att det skulle börja brinna om TVn.. Sen drog jag ut sladden, och började tänka på mardrömmen. Nojade över att jag skulle ha glömt nycklarna i låset, så fick gå upp igen och kolla så att dom låg i väskan. Det gjorde dom. Men när jag låg i sängen kändes det fortfarande jobbigt, som att dörrlåset var trasigt på riktigt och att vem som helst kunde gå in.. Rädd var jag i alla fall, haha.

Jaja, intressant att läsa för er? Nee. Snart ska jag åka till pappa, det är ju fars dag idag!
Seeeeeeee ya





» stina

tussan då. kom å sov här!

2011-11-13 » 14:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback