Fredag

ASSÅ GOD DAAAMN! Vilken jävla träningsvärk jag har, helt sjukt! Har gnällt hela dagen på jobbet, inte blev det bättre av att gå upp och ner på en pall. Men jag får faktiskt skylla mig själv, heh.. Det är en hel del att göra på jobbet just nu, nästa vecka kommer storcheferna från Tyskland och gluttar runt, då måste allt vara tipptopp! Så det blir totalstädning, ombyggnad och massa annat, och därför fick jag ta några extratimmar, men jag är glad för det! :)

Ikväll har jag ätit tacos i min ensamhet, Jonas är i studion och dricker bärs om jag får gissa! Slöglor på TV och ska sova rätt snart. Wö. Så god natt på er! Har tyvärr inga roliga bilder att bjuda på ;p HÄHÄ






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback