SWEDEN ROCK

Haaaallåååå! Blir så glad varje gång jag vaknar och ser vädret, den här vintern har ju varit så lång så det är inte konstigt. Gick upp vid nio, har käkat frukost, degat, lockat håret och solat! Tackar mina föräldrar för detta underbara pigment jag har, blir brun på fem minuter typ!

Har ett litet dilemma. Fick ett mejl från Sweden Rock där det står att 3-dagarsbiljetterna snart är slut. Ingen av mina vänner vet till 100% att dom ska åka, men jag vill ju! Finns det nån vänlig själ jag kan hänga med där.. ?







Vad kul att få se dig brun :)

2011-05-10 » 14:56:45

men jag ska ju dit! vi har 3 dagars du kan hänga med oss!!!! bara switch nummer på fejjan lixom.. btw.. vilken storlek var det på linnet och vad skulle du ha för det???

2011-05-20 » 11:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback