Onsdag

Åhhh, ännu en härlig, ledig dag i solen! Åkte in till stan på förmiddagen, glodde i lite affärer (hatar Topshop och deras skitfina kläder.. Vill ju ha alla!! Om man ändå hade pengar haha) och träffade Celina! Sen åkte vi hem till henne och pysslade lite innan jag stack iväg till House of Pain. Adis hade tid för att fylla i en gadd han nyligen gjort och jag skulle ändå betala min deposition, så det blev en timme där. Jätteroligt att se hur ont det gjorde, vågar dock inte ens tänka på hur ont jag kommer ha.. Uhhh. Längtar dock som faaaaaaan!!

Nu sitter jag och småglor på Sagan om de två tornen, snart börjar Grey's! Då ska jag äta jordgubbar med Kesella vanilj. Och dricka hallonsoda.

Kolla förresten på mitt hår här! Detta är alltså mitt hår efter en hel dag med lockat hår. Har inga stylingprodukter i, endast värmespray. Har dessutom borstat ut lockarna, men faaaan va fint det var. Jätteful hårfärg, men det fixar frissan imorgon!


Skitfint vare. Rekommenderar verkligen Artist Creative Curls, lätt värd pengarna jag gav!





» Empan

cpppppppsnyggt hår!! och ja självklart kan jag det. (billigare på hemsidan dock) ;)

2011-05-11 » 22:12:31
» Empan

svar: hm ja de e ju de med storleken, har själv aldrig returnerat dit heller. Får hoppas på att de kommer in i butik då! :)

2011-05-11 » 22:54:21

Värsta Rita Hayworth (googla...)! Du e så fin så!

/Papi

2011-05-12 » 10:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback