Muff

Härlig dag! Eller.. ? Jamen visst! Mötte fina Carro vid halv ett-tiden inne i stan och vi drog till subban (Subway) och åt lite lööönch. Sen började vi kolla i butiker, men det fanns typ ingenting. Ingenting man ville ha i alla fall.. Jag köpte ett par jeans dock, som inte är svarta!! Hear ye, hear ye, ring the bell! Dom hade en fin, mellanblå tvätt med lite slitningar, köptes på Weekday för 400 kr. Lägger upp bild sen va.. Fasen va ful jag känner mig i provrum för övrigt. Känns som att jag har världens fetaste lår och röv, ush. Hittade snygga jeansshorts där också men av nån anledning kan jag inte ha shorts som är uppvikta! Mina lår mosas och ba blää.. Ush, nä, jaja. Köpte tre par trosor också! Intressant va? Ne.

Åt precis middag här, fetaostfärsbiffar med mozzarellasallad. Gött. Snart är det Grey's!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback