LOCKIII

God morgon på er alla! Idag gick jag upp halv åtta, wahh.. Jobb öppning till stängning står på schemat idag, sen åker vi hem till Jonas föräldrar och grillar och firar hans lillebror :)

Innan jag sticker tänkte jag tipsa er om en sak som fanns i paketet som kom i torsdags. Mitt hår är jääätteplatt och jääätterakt, och jag har så jäkla svårt att få till nån form av styling eller volym i håret. Varje gång jag lockat det så har jag stått där i en timme och hållit på, sen mosat i en hel burk hårspray men visst fan åker skiten ur så fort man går utanför dörren.. MEN NU! Beställde en Artist Creative Curls från OBH Nordica och den är fan sviiiiiinbra!! Testade den igår, och oooooo.. Lockarna blir jättefina och naturliga, det tar inte mer än 20 minuter (för mig) och dom håller! Hade ingen hårspray alls i håret och ändå var dom kvar när jag vaknade imorse. Galet. Galet. Den har ingen "klämma" som vanliga locktänger har, så man virar alltså hårslingor runt den, från rot till topp. Man får med två värmeskyddande vantar (eller ja, halva vantar, dom täcker liksom bara tummen, pekfingret och långfingret), men jag tyckte dom mest var i vägen så jag kör utan.

 

PROVA DEN. 399 kr hos Nelly.com.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback