Kul jul(i?)

Nu på våren har jag börjat få komplimanger/kommentarer för hur jag ser ut.. Typ som "fan va fin du har blivit, riktigt snygg" och "va smal du har blivit!". Det sjuka är att jag inte märker det alls, jag känner mig typ större än vanligt. Men kan det kanske vara så att mitt babyhull äntligen är påväg bort? Hoppas det!

Anyways så skulle jag plocka fram lite shorts och bikiniöverdelar idag när jag skulle sola, och visst fan är allt för stort! Min röv blir typ 40 gånger större i alla shorts för att dom sitter som en säck och bikiniöverdelarna ramlar nästan av. Så jag får helt enkelt sälja lite till.. Kommer att lägga upp dom senare i veckan och det kommer att vara bland annat ett par svarta shorts med hål/spets och en leopardbikini (överdel). Intressant.. ?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback