Waka waka, ehh ehh

SOLIG DAG! Gick upp strax efter nio, slängde i mig frukost och åkte och handlade med Loppan. Hon frågade om jag ville haka på in till stan och luncha med henne, Stina och Jossan och eeeeh ja? Solig dag + fina tjejer = yes please. Så vi satte oss på ett mysigt fik och kacklade i nån timme, sen skulle Jossan till jobbet. Vi andra satt då kvar i en timme till innan det var dags att röra sig hem.

Kom hem för en timme sen, hämtade tvätten som Jonas påbörjat, diskade och har nu ätit färsk ananas och kiwi med ananas- och passionsfruktkeso. GOTT MELLIS. Om två timmar drar jag mig ner mot centrum för inventering på jobbet! Men nu ska jag städa och byta om.

Imorgon jobbar jag heldag, dvs 9:45-19:15, sen åker jag direkt till Nacka för rep till halv 10, sen hem och sova. Kommer dö av trötthet, men det blir nog bra!






Haha den där låten går fortfarande inte ur min hjärna, går runt och sjunger den. Fast bara den delen :P Sol är härligt! Hoppas våren är på väg

2011-03-09 » 20:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback