Vårig fredag!

Heeey guuuuuuuys. Har nyss smällt i mig lite makaroner och köttfärssås och är dödsmätt, snart sprängs jag!! Har som sagt varit och kört bil, och träffat Jennifer som har provat en klänning jag ska sälja. Stannade på Hemköp på vägen hem och köpte lite standardstuff, typ mjölk, men mest för att jag hade en kupong på en gratis Felix-färdigrätt. Ni vet sån som på reklamen, typ tvådelad förpackning med pajdeg i ena sidan och fyllning i den andra.. Anyways så var dom så himla inkompetenta att dom inte kunde fixa det i kassan, så det sket sig ju. Enda anledningen till att jag ville ha den var ju för att den var gratis, betalar hellre för färska råvaror och gör en pajjävel själv! Sådetså.

Kom sen hem till en ostädad lägenhet (babe, om du läser detta så kan du väl börja plocka undan och städa när du inte har annat för dig? PLEASE. Love you!), men nu är disken diskad och lite grejer undanplockade. Imöörrn blir det jobb och sen, äntligen, party för första gången på typ.. Länge! Gött. ASTI!


Idag var det ju sol och vår ute så jag körde skinnjackan igen, yaay! Under hade jag denna
Amerika-kofta, svarta jeans och pistolhalsband. Körde även lite rött läppstift, ooooo.



Haha, varför ser jag vindögd ut på den här bilden? :(


Näe, nu blir det en dusch, sen epilera benen och en muff. Ska alltså inte epilera muffen, tänkte äta en muffin. HÄHÄHÄ. Puss på er!






» moa

var har du köpt tröjan va? :)

2011-03-11 » 21:52:52

röda läppar och skinnjacka, kan inte bli mer rätt. Diggar tröjan som fan förövrigt :D

2011-03-13 » 19:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback