Teeeouuurssssdaog

Amen god morgon då. Jag är cptrött idag, som väntat.. Lång och framförallt tråkig dag på jobbet igår, eftersom stereon pajjat! Vi brukar alltid ha rätt hög musik som man liksom kan groova till (även om den inte är den bästa), men nu fanns ingenting. Plus att mina första fyra timmar spenderades ensam på nedervåningen. Ha! Sen som sagt direkt till Nacka för rep med mina fina. <3

Nu sitter jag i morgonrocken och dricker kaffe och äter ananas, den är påväg att bli dålig så jag tänkte väl att jag får äta upp den. Hähä. Ska bara klä på mig och sen är jag klar! Ikväll blir det mys med min fina :)


Sniiiiiggg!





hörrö bruttski tuttski... funkade oljan bra?

2011-03-10 » 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback