Tattoos

Som ni säkert märkt är jag sugen på att gadda mig. Jättesugen. Men det är en liten grej som hindrar mig.. Jag skiter fullständigt i vad folk tycker om motiven jag väljer, det har inte dom nåt med att göra, men mina föräldrar.. Jag har alltid varit både mammas och pappas flicka, och jag skulle få typ hjärtbråck om dom skulle säga nåt i stil med "Du var finare utan", eller nåt. Ni kanske förstår vad jag menar? Mina systrar har jag inget problem med, dom två äldsta är på samma sida som jag är när det gäller tatueringar och den yngsta är för ung för att ens kunna ha en. Men ja, föräldrar.. WAKKA.






Nice blogg! :)

2011-03-30 » 12:09:31
» Empan

hm, kan inte minnas helt. Men får för mig 599(?). Lätt värt!

2011-03-30 » 12:21:47

Ska vi gadda oss tillsammans? Fast du är modigare än mig..;)

2011-03-30 » 17:39:45
» MANDY

Filippa: Haha, letish! Jag håller dig i handen ;D

2011-03-30 » 17:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback