Slask...

VaFAN liksom! Imorse var det sol och härligt och när jag knallade från jobbet vid halv fem så snöslaskregnade det.. Ush. Men det är väl lite bra ändå, för då smälter snön! Snart ska jag påbörja middagen, blir fläskkarré, broccoligratäng och champinjonsås! Sen ska jag göra nåt annat.. Som ni får se senare! Imorgon är jag ledig och då ska jag köra bil och träffa fina vänner. Hur ser er fredag ut då? VA?!

Rockade skinnjackan imorse, till och med brillorna åkte på! Mer vår!!!!!


Lager på lager i all ära, men snart vill jag kunna visa hud..





Blev genast på gott humör när jag såg vädret :D låt våren komma nu! Grymt snygg iphoneskal förövrigt. Love it!



sv: haha neej precis det enda man fattar är typ this time for africa :P.

2011-03-10 » 19:43:43

Ja även om lager på lager är förjävla snyggt så är man fan less på att inte kunna bära något som visar hud

2011-03-10 » 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback