Ledig onsdag

Åååå va skönt med sovmorgon. Fick sms av Loppan igår och hon skulle jobba nu på morgonen, så det blev ingen cykel och core! Är lite mesig och orkar inte gå på pass själv haha.. Så antingen blir det ett pass ikväll istället, eller så drar jag till gymmet själv när jag är klar i tvättstugan! Och så måste jag städa en del här hemma, golvet har blivit en magnet igen.. Hehe.

Inatt drömde jag att jag var på bloggfest med massa grymma tjejer, och dagen efter hade jag sjukt mycket läsare. Ett inlägg hade fått 99 kommentarer. WAOW! Hehe.. Vet dock inte när jag drömde det, innan eller efter Jonas gått? Han gick upp vid sex-tiden och drog till jobbet vid sju. Duktig är han, min fina babe! Var nere i repan (H.E.A.Ts alltså, inte min) igår och åt lunch med the grabbs. Fast jag var den enda som åt, hähä.



Foto: Fredrik Etoall


Förresten, varför pratar killen i Svenska Bingo.com-reklamen så jävla knullat? "Svänska bingöu pönkt caaaom!" TYST!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback